Telstar is boos over de uitgelekte plannen van de KNVB. De club wil meer duidelijkheid over de plannen.
Wat gebeurde er?
De KNVB heeft plannen uitgelekt die niet door Telstar zijn goedgekeurd.
Waarom is dit belangrijk voor Telstar?
Dit is belangrijk omdat de plannen een grote impact kunnen hebben op de club.
Wat komt er nu?
Telstar wil meer informatie over de plannen en wil in gesprek met de KNVB.
De club heeft al een aantal maanden problemen met de KNVB en hoopt dat er nu eindelijk duidelijkheid komt.
Telstar Hub